|
Post by mr. Anderson on Mar 19, 2011 13:13:18 GMT -5
mhahaha... mega drama. XD og bare for at gøre det sjovere, så skriver det, som et skuespil, så man måske også kan få et indblik i manden (selvom han også forvirre mig);
Hr. Anderson træder ind i det fyldte lokale, og alle bliver stille. Han vender sig mod den mindre forsamlingen, hvor de sidste også er begyndt at forstumme. Han lægger hænderne omme bag sig, mens han skuer over forsamlingen med sin tvivl. Han har en udstråling af magt og dominans. "I er blevet kaldt til af en enkelt årsag. Jeg søger en.. og kun en enkelt.. som får en special opgave, hvis han/hun kvalificere sig. Kravene er mange. Jeg søger ganske enkelt en person, som kan gå undercover hos nogen, som kalder sig selv Free Runners, de truer nemlig vores samfund." sagde han med en kraftig mandsstemme og med en stor sikkerhed, hvor ingen tvivl er til at finde.
Ganske enkelt, hr. Anderson søger en, som kommer ind på Free Runner Society skolen. Han er ligeglad, hvordan personen kommer i kontakt med dem, han vil bare have en ind, som kan spionere for ham og fortælle, hvor skolen ligger (og personen er velkommen til at at svigte ham senere, hvilket kunne ende i et underholdende drama). - er p.t. taget, men kan være, at han får brug en ny..
Og så bliver en minister nummer 2 søgt, så hr. Anderson har en at snakke med om, hvordan de skal knække de forb****** Free Runners (han elsker det ord). Dog skal Lind/Fairlight også kontaktes her.
|
|
|
Post by Tomas Foster on Mar 19, 2011 13:15:47 GMT -5
Lind eller Fairlight
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Mar 19, 2011 16:36:40 GMT -5
Hvis jeg kan få lov til at ændre Akanes karakterskema en smule, så kunne det måske lade sig gøre?
Faair? Må jeg?
|
|
|
Post by Tomas Foster on Mar 19, 2011 16:45:09 GMT -5
har lige accepteret den, men det kan du godt
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Mar 19, 2011 16:57:44 GMT -5
Ser lige på det.
|
|
|
Post by mr. Anderson on Mar 20, 2011 3:52:32 GMT -5
Sådan, nu har jeg rettet på det. >____> *skuler til Fair* Og det andet lyder meget interessant.
|
|
|
Post by mr. Anderson on Oct 20, 2011 15:42:09 GMT -5
Lålålå... Op lille emne.
Anderson søger stadig medministre.. Jeg vil have nogen at lege med! Og vi skal lege, at vi vil overtage verdens herredømmet! xD
|
|
Beast
?tienne Leclair
|
Post by Beast on Oct 20, 2011 16:24:28 GMT -5
Din lille møgunge xD Du frister mig utrolig meget til at lave en medminister xD Jeg burde ikke, men jeg får en uimodståelig lyst til at lave en af de andre ministre xD
|
|
|
Post by mr. Anderson on Oct 20, 2011 17:10:47 GMT -5
*Griner til Sunny.* Sorry :3
Og så meget bliver ministre heller ikke brugt.. tror, at dette er det tredje emne, som jeg har med Anderson.
|
|
Shanks
The gun is mightier than the knife
|
Post by Shanks on Oct 21, 2011 18:42:58 GMT -5
Kunne da godt være man skulle lave en minister så xD
|
|
|
Post by Mimi Walker on Oct 22, 2011 12:39:56 GMT -5
Men husk lige og spørg Fairy.. :3