|
Post by Mersian on Mar 21, 2011 7:37:15 GMT -5
Plots for Sienna Sienna er uden tvivl en meget speciel pige. Hun er nitten år gammel, og meget udadvendt. Hun smiler meget, er meget impulsiv og larmende. Hun kaster sig hovedkuls ud i ting, uden at have tænkt det igennem, og er meget svær at gøre sur. Hun gør alt med et smil, og hun gør det helhjertet - hun nægter simpelthen at give op, og hun er brute.
Jeg mangler ikke noget specielt, som sådan, til hende, men jeg er åben for det meste. Fjender der hader det at hun kan være meget provokerende, venner der kan lide hende for den hun er. Falske venner, flirts, anything. I'm open for suggestions! I kan læse skemaet, og får I nogle idéer til et vanvittigt plot, noget fortid, noget fremtid. Så vær ikke generte. Jeg er ikke genert, men meget ivrig! XD Well.. BRING IT ON! X3
|
|
|
Post by Akane Lane on Mar 21, 2011 8:47:38 GMT -5
Jeg har to brugere, som kunne være mulige at bruge til dit formål ^^'
Akane Lane: Akane er helt og igennem Statens pige. Hun er blevet sendt til Free Runners Society for at afgive information til hr. Anderson, Statens overhoved. Men ud over det er hun en god løgner, ung, kreativ og meget impulsiv, venlig og ivrig. Hun er alle folks 'lillesøster', en personlighed som er umulig at undgå at elske.
Fransesca Tremié: Franc er i den lidt mere alvorlige boldgade, men hun kan sagtens smile og grine hvis man kommer tæt ind på hende. Hendes øjne og læber er tit i gang med at smile hemmelighedsfuldt. Hun siger altid ja til en udfordring, og hun er ret følsom. Hun er vikar i selvforsvar og er tit blevet undervurderet. Hendes forældre var begge to fritænkere, og blev fanget af Staten. Franc gik under jorden - okay, hun gik over tagene - og kom på skolen i en alder af ti, tror jeg nok. Måske kunne hun have lært Sienna at kende der eller noget, kender ikke rigtigt hendes fortid...
Viste ikke om du måske fandt på noget ud af det, men ellers kan jeg måske hjælpe.. :3
|
|
|
Post by Mersian on Mar 21, 2011 12:24:33 GMT -5
Altså, med hensyn til Akane (som forresten får mig til at tænke helt sindssygt på Ranma), så synes jeg at det lyder som om der måske kunne blive noget sjovt der. Måske især fordi Sienna virkelig bare ikke falder for løgne, og så ville hun have den den 'hun virker sød, men der må være noget galt'-følelse, uden at hun lige kan bestemme hvad der skulle være galt. ._. Selvom hun nok virkelig ville forsøge at finde ud af hvad det var. XD
Med Fransesca er jeg mere i tvivl, og måske du har nogle forslag? :3
|
|
|
Post by Akane Lane on Mar 21, 2011 12:30:16 GMT -5
Vild med Akane-idéen d: Syntes bare vi skal starte med noget der, og måske finde på noget andet senere. Jeg ved ikke hvor lang tid Sienna har været på Free Runners Society, men hvis hun ikke havde været der i lang tid, kunne hun have set Akane i byen med Statens mænd, og derfor have hende meget i kikkerten??
|
|
|
Post by Mersian on Mar 21, 2011 12:31:20 GMT -5
Jeg tænker selv at Sienna er ret ny, så det lyder jo faktisk bare meget bedre, med Akane!
|
|
|
Post by Akane Lane on Mar 21, 2011 12:34:05 GMT -5
YAY, Akane Okay, skal du eller jeg starte emnet? ^^'
|
|
|
Post by Mersian on Mar 21, 2011 12:47:00 GMT -5
Det bestemmer du, bare sig til. XD
|
|
|
Post by Akane Lane on Mar 21, 2011 12:50:16 GMT -5
Jeg skal lave et andet emne, så det ville være super fedt hvis du lavede det ;D
|
|
|
Post by Mersian on Mar 21, 2011 12:52:00 GMT -5
I will do that, then.
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Mar 23, 2011 12:43:19 GMT -5
Altså.. Jeg stiller Alistair til rådighed, hvis du har nogle forslag xD
|
|
|
Post by Tomas Foster on Mar 23, 2011 12:51:59 GMT -5
Der kunne være et respektbånd, mellem Ghost og hende? Han respektere hende, fordi hun er levende løgndetektor, eventuelt? Eller måske skulle hun være Ghost's kontakt, bag Brutekollegiets murer?
|
|
|
Post by Mersian on Mar 23, 2011 12:58:22 GMT -5
Masquerade
Jeg ved det ikke helt - kast nogle forslag i hovedet på mig. XD
Tomas
Jeg tænker, at hun nok ikke lige er Ghost's kontakt, i hvert fald, da hun ville føle sig fuldstændig som en forræder. Men.. noget respekt kunne være meget fint *total awesomeness*. Eh, måske noget gensidig respekt, også selvom Sienna ikke ligefrem opfører sig voldsomt respektfuldt? XD
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Mar 23, 2011 13:00:42 GMT -5
.. Jeg vil ikke kaste ting i hovedet af dig xD. Og jeg har ingen ideer xD
|
|
|
Post by Tomas Foster on Mar 23, 2011 13:01:49 GMT -5
Ja jeg tænker det også kan hvert fald godt forstille mig, at Ghost ville respektere hendes evne, til at gennemskue løgne. og så kunne hun respektere ham for?...hans lederegenskaber?
|
|
|
Post by Mersian on Mar 23, 2011 13:08:38 GMT -5
Sure, det kan vi godt sige. Jeg kunne ikke lige komme på andet hun skulle respektere ham for, lige på stående fod - ikke at han ikke er værd at respektere. XD
|
|