|
Post by Micaiah Arik Cohen on Apr 4, 2011 12:02:58 GMT -5
אריק מיכיהו כהןFyren hedder Micaiah Arik Cohen, men går under "Micah", da det er nemmere at udtale. Han er ikke bange for, at stille de dumme spørgsmål eller gøre de ting folk normalt rynker på næsen over. Han hviler hundrede procent i sig selv og er stolt af det. Han mener ikke selv, at han er noget specielt. Han har tendens til at rødme i tide og utide. Hvilket kan give anledninger til et par misforståelser hist og her. Han er sytten år gammel, Ghost og ny på Society.
Nu er det ikke fordi jeg ligefrem står og "mangler", nogle specifikke relationer. Men da Micah [og jeg selv] er nye på siden, tænkte jeg, at jeg hellere må komme i gang med at skabe en eller anden form for netværk. Er nemlig ellevild efter at få gang i Micahs sociale liv. For mere information omkring Micah, kan hans profilskema tjekkes her. Jeg forstiller mig at relationerne vil være baseret på et fremtidigt bekendtskab, netop fordi Micah lige er begyndt på skolen og derfor ikke kender nogen i forvejen. Men udover det er der frie tøjler. Er mega ivrig efter at se om der kommer nogle vilde idéer :3Relationer: Benjamin Prince ◆ Super Best Friends
|
|
|
Post by Dana "Dani" Williams on Apr 4, 2011 12:44:23 GMT -5
Uhm.. jeg er ikke god til det her, men jeg kan da fortælle lidt om mine chars. Sienna Michael Sienna er en pige på nitten år. Hun bliver meget sjældent sur eller ked af det, og er en meget helhjertet pige. Hun går ind i alt, med hele sin krop og sjæl. Hun er super glad, og da hun er så helhjertet i alting, er hun virkelig, virkelig glad. Eh, hun elsker nyt selskab, hun er megetmeget snaksalig, og jeg mener ikke lige at jeg har noget plot der sådan ligger og venter på hende. o.o Dana Williams Dana er en meget træls pige. Hun er btw atten år. Hun bider af alt og alle, har ikke rigtig nogle venner, provokerer og kan fornærme folk på de mest vanvittige måder. Det er dog ikke rigtig "hende", da hun bare har bygget en hård facade op. Egentlig er hun meget sød og nede på jorden, og når hun er alene, er hun selv såret over at hun har såret over. Hun er dog i en del plots, og skal såres, og pines, og bryde sammen, og så kommer Prince Charming og redder hende, eller sådan noget. XD Men sig endelig til hvis du finder på noget! XD Jeg er frisk på det meste. :3
|
|
|
Post by Micaiah Arik Cohen on Apr 4, 2011 13:04:26 GMT -5
Sienna Michael Tror Sienna og Micah er sat på samme gruppe i denne uges mission. Så det kan jo passende være der, de har mødt hinanden? Umiddelbart tænker jeg, at det kunne være sjovt med et vennepar, der er modsætninger. Hvor Sienna er det snakkesalige, mens Micah måske mere "hmm'er" og nikker på hovedet. Synes ikke aldersforskellen gør så meget.. Men ved ikke hvad du synes om den idé? ^^
Dana Williams Bliver lidt i tvivl her, hvis du allerede har en masse plots planlagt til Dana. Men hende og Micah kan jo eventuelt være bekendte der smider fornærmelser i hovedet på hinanden i ny og næ..?
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 4, 2011 13:47:44 GMT -5
Siden Micah er ny på skolen kan det være, at Benjamin har fået til opgave at få ham til at falde bedre til? Ved jeg ikke. Så kunne det være, at de udvikler et godt venskab? hvad siger du? - Sådan et rigtig rigtig godt venskab.
|
|
|
Post by Micaiah Arik Cohen on Apr 4, 2011 13:56:22 GMT -5
Benjamin Prince Lol, skulle faktisk til at skrive i din plottråd xD Men jo, det lyder som en sandsynlig måde de har mødtes på. Jeg går hundrede procent ind for idéen om et godt-godt venskab :]
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 4, 2011 14:39:37 GMT -5
Lol hvad havde du tænkt dig at skrive? - nu ser vi så hvor det fører hen, men hvis det kører godt mht tråd osv, så tænkte jeg på en slags bedste venner? Hvis du lige kunne forklare en lille smule mere om Micah's væremåde, personlighed og sådan, så jeg kan danne mig et billed af ham.
|
|
|
Post by Micaiah Arik Cohen on Apr 4, 2011 15:02:33 GMT -5
Benjamin Prince I dunno.. Din plottråd havde det der gennemgående skema, så havde noget bare tænkte mig at udfylde det, I guess xD Ja, det klart. Hvis det kører helt ad h til, når det kommer til tråd sååeeeh.. Men det tror jeg nu ikke det kommer til xD
Well, Micah er ret nede på jorden, afslappet, der skal rimeligt meget til at få ham fuldstændigt op at køre. Micah er vant til at være alene, så han bliver nemt utilpas omkring nye mennesker. Og så er der selvfølgelig hans åbenhed overfor "anderledes" ting, han giver alting en chance. Han har ikke så nemt ved latter, men når man først har fået ham i gang, er han svær at stoppe igen...
Hvis der er noget specielt du vil vide, må du lige sige til xD
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 4, 2011 15:13:19 GMT -5
Det lyder som om de godt kunne komme godt ud af det med hinanden, faktisk. Så siger vi det. Fremtidige best pals så? - har du lyst til en tråd nu?
|
|
|
Post by Micaiah Arik Cohen on Apr 4, 2011 15:16:40 GMT -5
Benjamin Prince Perfekt! Ja klart. Skal jeg oprette eller vil du? :]
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 4, 2011 15:19:29 GMT -5
Du må gerne oprette faktisk. Stedet er uafhængigt af mig, it's all your call.
|
|
|
Post by Dana "Dani" Williams on Apr 11, 2011 2:36:00 GMT -5
Begge dele, med både Sienna og Dana lyder fint for mig. Uden tvivl. XD
|
|
|
Post by Micaiah Arik Cohen on Apr 11, 2011 15:49:51 GMT -5
Cool, så er det da bare en aftale
|
|