Kain Raines
Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment.
|
Post by Kain Raines on Apr 5, 2011 15:04:01 GMT -5
Ok, nu vil jeg også lave nogen plots med mine chars ^^ First there is Jacqueline: - Hun er Ghost - Hun er 22 år - Hun er single - Hun er stille, men samtidig uadvendt en gang imellem - Hun har kun været i Societyet i 1 år, så hun er lidt nu - Hun har et plot igang med Jacob, men hun er som en storesøster for ham.. Jeg søger ikke noget specielt til Jacqueline, så jeg er åben for alle forslag angående plots til hende.. let it be enemies or friends (: Then there is Kain[/color], som kun er midlertidigt godkendt lige nu xD - Han er Brute - Han er 21 år - Han har et plot sammen med Henrietta angående et forhold, så der er han optaget. Han var også speciel lavet til dette formål xD - Han er en meget udadvendt type, har humør og kan komme godt ud af det med næsten alle - Også har han været der i 8 år Og angående ham er alt også ok angående plots, undtagen det med forhold.. Men ellers er jeg ret passiv, so just come with some ideas
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Apr 5, 2011 16:00:15 GMT -5
Er ikke herinde for at skrive plots endnu, vil bare lige blære mig med at jeg fik den hotteste fyr på hele siden <3 Tak Jacqu, du er en skat XD
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 6, 2011 6:02:31 GMT -5
Jeg lægger Benjamin på bordet til begge eller blot en af dine chars, hvad du end lyster. Han er 18 år, men føler sig som en på 40. Han er Ghost, som du nok havde opdaget. Han er en alvorlig og livsklog knægt, der ikke siger mere end han har behov for. Nødvendighedssnak er det eneste, han bruger. Medmindre man kommer ordentligt ind på ham, så kan han faktisk godt være et utrolig sødt, kært og beskyttende menneske. Han lyder bare som om, han er ved at udspørge et vidne i en retssal, når han snakker. I starten, vel og mærket. Han skater og maler. Han har været her, siden han var 15 år, dvs i 3 lange år. Hvad siger du? (min krea for plots er lidt død)
|
|
Kain Raines
Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment.
|
Post by Kain Raines on Apr 6, 2011 9:01:28 GMT -5
Altså umiddelbart vil jeg sige, at det nok er Jacqueline du skal have et plot med der xD Men det er også mere fordi hun jo også er Ghost, og selvom hun er social kan hun også godt lide det når der er stilhed, hvor Kain nok ville have lidt mere samtale i det hele.. Også passer det også meget godt, da Jacqueline også tegner/maler, og da hun kun har været der i ca et år, mangler hun en at vise hende lidt mere rundt, men vi kan sikkert finde et plot til de to ^^
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 6, 2011 9:27:05 GMT -5
Helt sikkert. De kunne muligvis blive den slags venner (måske bedste?), som er vildt tiltrukket af hinanden, men ikke mere end det? Sådan så de har et både fysisk og psykisk tæt venskab. De er egentlig ikke forelskede, men de er bare tiltrukket af hinanden. De laver dog aldrig noget seksuelt med hinanden, de kysser heller ikke eller noget. (det kunne man jo udvikle senere og få skabt drama, lol) Hvad siger du?
|
|
Kain Raines
|
Post by Kain Raines on Apr 6, 2011 9:46:39 GMT -5
Det lyder helt fint i mine ører (:
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 6, 2011 9:53:55 GMT -5
Så er det en deal.
|
|
Damien Winchester
"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous."
|
Post by Damien Winchester on Sept 4, 2011 7:27:22 GMT -5
Damien står gerne til rådighed, tænkte de kunne være en form for homies eller sådan noget? XD Altså Kain og Damien
|
|