Damien Winchester
"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous."
|
Post by Damien Winchester on Aug 20, 2011 13:42:31 GMT -5
Hejsa, jeg søger nogle folk at have plots med :3 Kort om DamienHan er lidt svær at beskrive for mennesker. Det ene øjeblik er han åbensindet og venlig, det næste meget indelukket og vil lades alene. Han virker tit meget opblæst, og har et stort ego. Han kommer ofte med vittige og sarkastiske kommentare i pressede og følelsesmæssige situationer (også i farlige) Men, han er også meget heroisk, og vil beskytte folk <3 Dog har han en smule svært ved at binde sig til folk. Så de skal kende hinanden rigtig godt hvis de f.eks. skal være bedste venner og sådan ^^ _____ Jeg søger alt fra venskab, til had, til kærlighed osv. Relationer
Bedsteven:
[/b] Bedste veninde:[/b] Homie(s):[/b] God ven: Ian TreatyGod veninde:[/b] Flirts:[/b] Rivaler:[/b] Fjende:[/b] (og hvis i har flere idéer, så kom med dem :3 ) [/center]
|
|
|
Post by Carter Riles on Aug 20, 2011 15:01:38 GMT -5
Jeg stiller Carter Riles, Henrietta Belacqua, Ian Treaty, Artemis Varyn og Trevor McHugh til rådighed XD Carter Riles: Hippie buddhist og Cleric Hun har store humørsvigninger, men er altid glad xD Henrietta Belacqua: Skizofren i den form at hun har tre 'personligheder': den seriøse Dove, den evigt-glade Henry og mellemtingen Henrietta. Hun er også Dove, lederen af Acrobats. Ian Treaty: En Brute som siger tingene meget ligeud. Artemis Varyn: En MEGET uhøflig, intelligent og splejset Ghost, som sjældent kan have en venlig-sindet samtale med nogen i længere tid ad gangen. Trevor McHugh: En meget svag og nervøs Saint, som aldrig bevæger sig ret langt væk fra sine vante omgivelser. Er der én af dem du kan bruge til noget? xD
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Aug 20, 2011 15:45:49 GMT -5
Det ville nok være en idé hvis Ian og Damien havde en relation til hinanden, siden de begge er Brutes XD
|
|
|
Post by Carter Riles on Aug 20, 2011 15:49:45 GMT -5
xD
Ian er overall en meget venlig person, bare spørg Wimsøh, men han er meget ligefrem og skjuler aldrig sin mening om folk. Han kommer ret ofte i problemer, fordi han ikke rigtigt opfanger hvornår det er meningen man skal holde sin kæft x)
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Aug 20, 2011 15:55:00 GMT -5
Det er jo bare super nok XD Damien og Ian ville nok komme lidt op at slås, eller mundhakkes, men det gør heller ingenting XD
Men hvad kan de så være? Gode venner? XD
|
|
|
Post by Carter Riles on Aug 20, 2011 15:56:45 GMT -5
xD Dét kan de
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Aug 21, 2011 9:03:36 GMT -5
Jeg har ikke rigtigt nogen idéer, men jeg kan da stille mig til rådighed ~ Jeg ELSKER plots :3
Fransesca: En såkaldt populær Ghost. Sød pige, moden og ret alvorlig. Hun er både vikar i selvforsvar, et job hun klare ret så elegant på tråds af hendes mindre størelse og muskelmasse, og Vejleder til de mindre elever. Hendes personlighed har sine ligheder med Damiens. Hun er meget højtidelig og voksen til tider, andre gange er hun bare den unge dame der er åben, venlig og klar til at beskytte alt hun holder af med sit liv.
Akane: Lillesøster-typen. Sød og kærlig Saint med ordets magt i sin hule hånd. Hun er genial til at lyve, og er i hemmelighed spion fra Staten, på trods af at ingen ved det endnu. Regner med at hun kommer til at syntes meget godt om fritænkerne, og svigter Staten i sidste ende.
Juno: En mystisk, ung pige fra Clerics. Hun er stille og siger ikke særlig tit noget. Hun er meget formel, og har det bedst alene og i stilhed. Hun hælder mest til den mere gammeldags måde at heale på, og står til rådighed for alle, hele døgnet.
Nogle idéer? ^^
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Aug 21, 2011 11:09:43 GMT -5
Ej hvor spændende <3 Han ville nok blive gode venner med Fransesca, kunne jeg forestille mig.. først ville han nok bare være over charmerende og prøve at score hende XD haha.. men efterhånden kunne de vel få et tættere bånd og blive gode venner? fordi hun netop er på den måde som hun er XD Og akane .. Hmm, kunne forestille mig at hun var sådan en person som han nok ville beskytte og som sagt.. se som en lillesøster XD men han ville synes hun er cool pga. at hun er god til at lyve og er hemmelig spion og al den slags
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Aug 21, 2011 11:44:00 GMT -5
Skal vi ikke bare starte med FrancXDami? XD Det bliver sikkert ganske interessant. Hvem laver tråden? ^^
|
|
|
Post by Mimi Walker on Aug 21, 2011 11:51:37 GMT -5
Vil også lade mine karakter være til rådighed..
Mimi Walker: [/color] Hun er en teknologi glad pige.. hun er en, som er bedre til at forbedre ting, som alle eksistere, hun har ikke så let ved at komme på nye ting. Hun kan til tider være glemsom, så man vil ofte finde noget, som er hendes rundt på skolen. Hun har dog stor tålmodighed med ting. Hun er venlig, imødekommende og hjælpsom. Hun elsker børn. Hun er ansvarsbevidst. Hun har til tider en barnlig opførelse. Og hun elsker sin frihed. Og så er hun en Tech. Sophie Ashworth:[/color] Hun har ofte næsen i en bog og hører musik. Hun virker ikke særlig fokuseret, men hun kan være det. Hun er venlig og smilende, dog til tider tilbageholdene, da hun ikke den største selskabspapegøje, men hun er der altid, hvis folk har brug for hjælp. Hun er også et tålmodigtmenneske.. hun er svær at bringe ud af fatningen, hvis hun skal redde liv. Hun tror på, at der er noget godt i alle (selv staten), og hun er elendig til at lyve. Og hun tror på, at alt levende har en sjæl. Hun er en Cleric og hun er vegetar. Emerald Moonbow:[/color] Hun bryder sig ikke om boglige fag, men elsker til gengæld fagene parkour og selvforsvar. Hun er mere eller mindre et natmenneske. Hun elsker at lave noget, men kan også slappe af. Hun er håbløs, når det gælder teknologi og våben. Hun er venlig og giver alle en chance. Hun er normal rolig, men kan dog lade sit temperament løbe af med hende, og det er ikke ofte, at man får lov til at koste rundt med hende. Hun er også en, som kan slå igen. Hun er acrobat og kan danse og synge. Udoover de to, så har jeg Robert Anderson[/color], som er minister af staten. Og så har jeg Freebee'en Bird. //Tilføjede lige Emerald!//[/blockquote]
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Aug 30, 2011 15:31:35 GMT -5
Emerald Moonbow lyder som en Damien ville tage interesse i at lære at kende :3
|
|
|
Post by Mimi Walker on Sept 4, 2011 6:19:06 GMT -5
Jamen så lader vi da bare Damien og Emerald møde hinanden, så kan vi altid se, hvad det udvikler sig til.
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Sept 4, 2011 7:00:54 GMT -5
Yep yep! :3
|
|
|
Post by Mimi Walker on Sept 6, 2011 12:38:48 GMT -5
Laver du eller jeg? Og beklager jeg ikke har svaret før.. D:
|
|
|
Post by Valerio Cruz Aiza on Sept 7, 2011 6:04:22 GMT -5
Så vil jeg også lige tilføje mine gutter til denne tråd, selvom jeg ikke har den bedste idé til hvad de skulle have af relationer xD Mark Zeke Wilcox: Han er en Ide (den første ikke NPC Ide) og underviser i Parkour. Han er en meget religiøs, gammel Ghost, og de kender måske lidt til hinanden, mens Mark stadig gik på skolen som elev, da han blev Ide for omkring et år siden. Han er en meget streng og højtråbende, perfektionistisk gut i timerne, men i fritiden er han den mest rolige og jordnære person man kan møde.
Valerio Cruz Aiza: Det er min saint, som så er Saint. Selve Saint. En meget næstekærlig og tollerant person, men meget fanatisk omkring sin tro. Han er en meget storebrors agtig person, og holder meget af børn. Han er musikalsk, kunstnerisk og poetisk. Han bider kun hovedet af folk, hvis de ikke kan tilgive andre, eller hvis de ikke vil give nogen en chance, før de allerede dømmer dem. Det var ca. det jeg havde om dem
|
|