|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Oct 16, 2011 13:07:34 GMT -5
Jeg søger lidt af hvert til ham, fjender(dem er der nok ikke mange af), venner, bekendte, rivaler, evt kæreste eller bare noget andet i romance kategorien. xD - Han er The Ghost (leder for Ghost kollegiet).
- Han er 22 år.
- Han er til kvinder.
- Han har en meget flink attitude.
- Han finder sig egentlig ikke så meget i regelbrud.
- Han har gået på skolen i omkring 13 år.
Alt i alt, så er han umiddelbart let at blive venner med, men også ret let at blive uvenner med. Men skriv endelig, kom med en idé, så ser vi på den Desuden vil jeg gerne, hvis muligt, tale med de andre kollegieledere omkring relationer på det punkt.
|
|
|
Post by Mark Zeke Wilcox on Oct 17, 2011 5:20:03 GMT -5
Så videt jeg husker så snakkede vi om at Jeremy ikke var så glad for Mark, siden han jo er mester i at gøre folk paranoide, eller mere end de er i forvejen, så Mark er nok Jeremys Nemesis, eller hvad man skal kalde det. Der skal hvert fald være en eller anden form for relation mellem Ghost og denne Idé Mark hader ikke så mange, men han er meget streng, og gør uopmærksomme elever tit meget forskrækkede. Han er ikke elevernes yndlingslærer, men han kan sit kram med Parkour. Der skal hvert fald være noget der
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Oct 17, 2011 13:01:52 GMT -5
Jeg kan godt forestille mig et lidt hyggeligt forhold imellem Fransesca og Jeremy. Fransesca er en af de ældre ghosts, og en der er ret lange fremme i skoene. Hun er både vejleder for de små ghosts og vikar i selvforsvar. Jeg ved ikke lige hvilket forhold de to kunne have, men hun kunne sikkert godt finde på at sætte sig en smule op imod ham, eller måske bare flirte en smule med ham. Jeg er åben for forslag
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Oct 17, 2011 13:12:21 GMT -5
Mark & JeremyJeg vil ikke kunne se dem som værende på nemesis orden, da Jermy ikke sætter sig op mod lærerne. Desuden er det ikke Mark der har gjort ham paranoid, men derimod noget i hans baggrundshistorie xD Fransesca & JeremyDe kan godt både have en masse flirt og eventuelle diskussioner? Det kunne være sjovt i hvert fald
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Oct 17, 2011 13:14:13 GMT -5
Lyder ikke særlig tvivlsomt. Det skal nok blive sjovt ^^
Skal vi finde ud af hvordan de blev 'venner'? Det kunne være at han var sød mod hende da hun startede på skolen, selvom det er lidt originalt...
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Oct 17, 2011 13:22:58 GMT -5
Hvornår startede hun da? xD
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Oct 17, 2011 13:36:05 GMT -5
Det er godt og vel ni år siden :3
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Oct 17, 2011 13:38:52 GMT -5
Han var 13 der. Han kan godt have været rar mod hende, for det har han altid været mod alle alligevel xD
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Oct 18, 2011 7:49:26 GMT -5
XD Shapies karakterer søde? Jeg tvivler Anyways!! XD Sebbies karakterer! Jeg kan forestille mig der skal være et slags plot mellem Henry og Jeremy, siden Henry også er leder Henry er den type man enten elsker eller hader, så du må finde ud af hvorfor en af dem Jeremy er Har også en Ghost, Artemis Varyn xD Hvis det er
|
|
Shanks
The gun is mightier than the knife
|
Post by Shanks on Oct 18, 2011 7:51:05 GMT -5
Giv mig plots med alle dine karakterer xD
Har også den jeg skriver med nu, og alle mine karakterer søde, Sebsie. xD
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Oct 18, 2011 8:07:26 GMT -5
God joke, god joke Gregory var ikke særligt sød Ej men, alle mine karakterer!? Der er 5!! Og snart 7 xD Når jeg har fået lavet min Tech og min Idé. Okay: Henrietta Belacqua[/color]: Hun er Dove, lederen af Acrobats. Hun er venlig, idealistisk og styrer sit kollegium i en form for repræsentativt demokrati, maskeret som monarki. Hun blev Dove fordi den forrige Dove kunne se, at Henry ikke ville blive magtsyg, og være villig til at lade stillingen gå til en anden, hvis de andre Acrobats var utilfredse med hendes måde at lede kollegiet på. Som sig selv, Henry, er hun glad, kan godt lide at fjolle rundt og er nem at blive ven med, men hun har et noget iltert temperament XD Ian Treaty[/color]: Ian er en Brute, hvilket betyder at han har en meget simpel tankegang. Han er venlig og alt det, og han siger altid hvad han tænker, men hvis der er noget han ikke bryder sig om, er han typen der slår først og stiller spørgsmål bagefter. Han har et romantisk plot med Ghost Masquerade Alistair. Trevor McHugh[/color]: Trevor er en Saint, meget nervøs og paranoid, og han er ekspert i snigmord. Når han render rundt for sig selv er han blot en lille dreng, men når han er på missioner bliver han kold, kynisk og lidt skræmmende xD Han har et romantisk plot med Cleric Sophie. Artemis Varyn: Artemis er baseret på den fiktive karakter 'Artemis Fowl'. Han er næsvis, svær at blive ven med og meget spinkel. Han har fedtet, mørkt hår, runde briller og han er ekstremt klodset af en Ghost at være. Den eneste person han holder af, er hans tvillingesøster Apolla, og han har et romantisk plot med Cleric Juno Ghodbane. Carter Riles[/color]: Carter er... Besynderlig. Hun er Cleric, meget troende Buddhist og den mest hippie-agtige pige på hele skolen xD Hun er meget farverig, glad og funklende hele tiden, og det er svært at gøre hende sur. Hun har ingen plots atm xD Hendes faceclaim er Demi Lovato XD That be them for now
|
|
Shanks
|
Post by Shanks on Oct 18, 2011 9:06:21 GMT -5
Henry Der er naturligvis noget der. Jeg tror Jeremy kan lide hende, da han som person er ret tålmodig af sig, men præcis hvor gode venner de er, ved jeg ikke lige umiddelbart.
Ian Treaty Der er der sikkert også noget, men Jeremy blander sig ikke i sine medelevers forhold og interne ting umiddelbart. Han holder blot lidt øje. Hvis du har idéer, så sig til xD
Trevor McHugh Eftersom, at Jeremy er på ret gd talefod med Sophie (Det var hende der sørgede for ham da han var blevet skudt), så tror jeg ikke han vil have noget imod Trevor. xD
Artemis Varyn Jeremy har før haft Ghost elever under sin vinge når de ikke var helt så dygtige til det med at være lydløse osv. Jeg tænker at han måske har været i samme situation med Artemis?
Carter Riles Så er de nok også ret gode venner. xD
Og så tænkte jeg på om én af dine karakterer, Ian Treaty kunne være cool, evt kunne være Shanks' link til Free Runners Society? xD
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Oct 18, 2011 9:22:01 GMT -5
Jeremy behøver ikke have plots med ALLE mine chars xD Henry & JeremyBrute (og til dels Saint) næsten hader Dove, og eftersom hun er 'kvinde', skal hun under tøflen xD Sådan tænker de to ledere. Så måske kunne Jeremy være, like, hey, hvis jeg nu bliver venner med hende Dove, så kan hun måske hjælpe mig xD Or somethin'. Ian & ShanksIan er nem at blive ven med, og ja han er ret cool ( ), men Shanks' link? o.o Hvad mener du præcist med det? XD Trevor & JeremyJeg tror Trevor er ret bange for Jeremy, faktisk xD Trevor støtter sig meget op af Sophie rent følelsesmæssigt, så hvis han ser hende sammen med Jeremy, vil han nok være bange for at Jeremy snupper hans veninde fra ham xD Art & JeremyArtemis er ikke meget for at være under andre, så det er lidt utænkeligt, at han ville acceptere Jeremys hjælp, som Artemis forresten ville se som medfølelse, hvilket ville gøre ham godt muggen xD Men måske Jeremy forsøger at hjælpe Art til at blive bedre, sådan i det skjulte? For eksempel ved at jagte ham rundt? Sådan hjælp-maskeret-som-dril-agtigt? Carter & Jeremy/ShanksCarter kan være ven med alle
|
|
Shanks
|
Post by Shanks on Oct 18, 2011 9:30:28 GMT -5
Ja til det hele! xDlol
Og hvad jeg mente med link til Shanks var, at Shanks ikke går på skolen længere. Men at han nok stadi har nogle kontakter der xD
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Oct 18, 2011 9:34:50 GMT -5
Totally Ian xD Who you wanna tråde wit first?
|
|