|
Post by Blackjack Freeman on Nov 4, 2011 12:28:10 GMT -5
Damien: Der er plads til flere, bare du lige siger, hvilken gruppe d helst vil i.
Alistair: Of course, Wimse. Det er altså derfor, jeg smed ham i infiltration xD
OBS: Så glemte jeg at poste fra Jeremy "Ghost", men det er mig der spiller ham xD
|
|
|
Post by Ace Freeman on Nov 4, 2011 12:50:28 GMT -5
Skriv lige på, at Bird venter ude foran bygningen med en flugtbil.. så jeg ikke glemmer det. xD
|
|
Damien Winchester
"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous."
|
Post by Damien Winchester on Nov 4, 2011 13:18:02 GMT -5
Super! Jeg vil gerne med på aflednings gruppen! :3
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Nov 4, 2011 15:31:16 GMT -5
Dygtig David xD *Klapper David på hovedet*
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Nov 4, 2011 15:58:23 GMT -5
Altid dygtig xD *klapper mig selv på hovedet*
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Nov 8, 2011 13:06:54 GMT -5
Nu hvor trådene er startet, og det er gået op for mig, at det er blevet glemt at nævne en midlertidig leder for afledningsgruppen, skriver jeg her lige igen xD Efter at have tænkt nøje og læst hver karakter grundigt igennem, har jeg taget et in-game valg der afspejler hvem min karakter mener skal holde styr på afledningsgruppen og min koklusion blev: Damien Winchester. Hvis Damien ikke ønsker lederskabet vil der blive udpeget en anden, men indtil videre virker han til at have mest overblik og samtidig vil han ikke efterlade nogle medlemmer. Så indtil videre er det ham der er den bedste kandidat
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Nov 8, 2011 16:57:29 GMT -5
WUUHUUUH! GO DAMIEN OG MIG<3 Tusind tak! skal gøre mit bedste! -bukke-
(og hvis jeg lader til ikke at være online den dag i starter, så fang mig evt. på mailen; Myu.ichigo@gmail.com) ;3
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Nov 8, 2011 18:17:56 GMT -5
Egentlig er det derfor også dig der skal starte tråden Let's make som noice, men jeg ved ikke om vi må skrive der endnu, men ja.
Har forresten tilføjet din mail xD
|
|
Damien Winchester
|
Post by Damien Winchester on Nov 9, 2011 18:40:46 GMT -5
uh ja, det vil jeg gøre hurtigst muligt så! men at beskrive selve stedet de er på.. er jeg nok ikke den bedste til. men gør hvad jeg kan, men ellers må en anden jo beskrive stedet lidt tydeligere :3
|
|
|
Post by Jeremy Isaac Merrick on Nov 9, 2011 18:57:46 GMT -5
Same here, same here. Jeg er bedst til at beskrive selve karakteren, men det går nu nok xD
|
|