|
Post by October Rees on Mar 22, 2011 12:53:57 GMT -5
Ja ja, blablabla! Nu på søndag pakker jeg tasken og tager til varmere himmelstrøg. Jeg skal nemlig med skolen til Kroatien i en hel uge! Men altså, tænkte at jeg lige ville skrive det her, så folk ikke tror at jeg er død eller sådan noget, bare fordi jeg ikke er online der. Jeg kommer dog hjem igen lørdag den 2. april, så der kan jeg igen være online og skrive en masse sammen med alle i dejlige mennesker xD
|
|
|
Post by Ian Treaty on Mar 22, 2011 13:45:02 GMT -5
xD haha, tror også jeg vil skrive her så Jeg tager, her på søndag, til vådere himmelstrøj TT___TT Jeg skal nemlig til Irland med klassen i en uge xD Jeg er dog hjemme FREDAG d. 1 april! xD Jeg ved ikke om jeg kan komme online mens jeg er i Irland, hvis jeg kan er det fordi de andre tager på pub og jeg ikk ka komme med fordi jeg er mindreårig, men... It's all left to chance xD
|
|
|
Post by Tomas Foster on Mar 24, 2011 0:49:15 GMT -5
tror også bare, jeg bruger den her tråd Jeg kommer ikke til at være på Fredag til søndag formiddag, bare så i ved, hvorfor jeg er væk. Missionerne, vil dog stadig komme. Næste weekend, er det på samme måde, selvom jeg nok kommer på igen Lørdag der. Skal nemlig på date der
|
|
|
Post by Ian Treaty on Mar 24, 2011 4:10:20 GMT -5
Oooh, Fairy's got a date! xD Well, good luck to you then
|
|
|
Post by Tomas Foster on Mar 24, 2011 11:18:25 GMT -5
hehe jaaa, jeg kan stadig nogle ting med piger, når jeg tager mig sammen og mange tak
|
|
|
Post by Sophie Ashworth on Mar 25, 2011 10:20:16 GMT -5
Tror også lige, at jeg smækker op... selvom det kun gælder en dag. I morgen (lørdag) formiddag skal min mor, en veninde og jeg køre til fyn og over til min søsters efterskole og besøge hende. Jeg har ingen idé om, hvornår vi er hjemme igen.. dog regner jeg med, at jeg kan kigge forbi.
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Mar 26, 2011 10:59:49 GMT -5
Hej! Da jeg har nogle problemer med min computer, er der nok nogle dage i næste uge, hvor jeg ikke kan komme på, da jeg først skal have bestilt en ny oplader. Det tager desværre end uge for den at komme, så ved ikke hvor meget jeg kan komme på i næste uge..
|
|
|
Post by Mimi Walker on Mar 30, 2011 6:07:13 GMT -5
well... Jeg bliver lige nød til at undskylde for mit fravær på forhånd.. sowie guys.. som nogle måske allerede har lagt mærke til, så har jeg enlig kun overskud til at svare i missionstrådene, da min krea har svigtet lidt på det sidste. Og så er jeg enlig kun i c-boksen for at hygge snakke med folk, hvilket nok kommer til at stå på i et par dage. Jeg er blevet ramt af hovedpine, og så er jeg begyndt at tage kørekort, så nogle aft'ner kommer jeg slet ikke på. Og jeg kommer sikkert til at døje med hovedpine (grundet nakkespændinger), når jeg starter med på mine kørertimer. Og så er jeg måske lidt psysisk nede, men det vender da snart, håber jeg. ^^ Håber I ikke kommer til at savne mig for meget. My heart will always be with you.
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Mar 31, 2011 1:01:55 GMT -5
Lige for tiden har jeg tre store opgaver, lige oveni hinanden. De tæller ret meget, så egentlig er jeg mest bare i c-boxen. Har ikke rigtigt overskud til at svare vildt meget. Jeg bruger al min kreativitet på mine opgaver, så har ikke rigtigt krea til at svare vildt meget. Vil selvfølgelig svare lidt, og selvfølgelig i missionstrådene, men resten er ret begrænset så længe jeg har disse opgaver hængende over hovedet.
|
|
|
Post by Philip O'hara on Mar 31, 2011 9:05:20 GMT -5
Kan lige så godt skrive det nu, som senere Fredag til søndag kan jeg ikke komme på og svare i tråde.. Dog er jeg tilbage søndag engang på aftenen(omkring 18-19 tiden hvis alt går vel, måske senere... I hvertfald søndag)
|
|
|
Post by Dana "Dani" Williams on Apr 11, 2011 23:23:18 GMT -5
Jeg går ud fra, jeg bare joiner i her. o.o Fredag til Søndag smutter jeg altså til Odense, hvilket betyder at I nok næsten ikke vil se mig. Såå.. der er jeg nok ikke spor aktiv, nok nærmere ikke-eksisterende. XD
|
|
|
Post by Alexander Valentin Silver on Apr 13, 2011 6:29:24 GMT -5
Hey Som folk nok har bemærket, har jeg været væk i faktisk hele denne uge. Jeg kommer nok heller ikke til at svare på tråde i løbet af ugen, da jeg simpelthen har forfærdelig travlt og når jeg endelig har et frirum, er inspirationen der bare ikke De missionstråde Valentin og Philip er i, må I jo bare spille videre i, hvis I gerne vil have dem færdige. Regner med at få skrevet en masse i ferien.
|
|