|
Post by Dana "Dani" Williams on Mar 30, 2011 5:42:03 GMT -5
The "sweet" Dani
Dani er en meget speciel pige. Hun er atten år gammel, single, og er fra Acrobats. Hun er rigtig bidsk og næsten direkte ond når hun snakker med folk. Dette er dog en facade, og indeni er hun faktisk rigtig sød og betænksom. Dette kommer dog aldrig rigtig ud, så folk kender hende som pigen der er næsten utålelig. Dog er jeg meget åben for at en enkelt person, eller i hvert fald nogle få, kan komme igennem til hende, og opleve hende som hun rigtig er. Men.. ak ja, vær lidt kreative!
FRIENDSHIPS
Want a friendsship with Dani? Fill out this form:
[b]Navn:[/b] [b]Alder:[/b] [b]Hvordan er deres venskab:[/b] [b]Hvor længe har de kendt hinanden:[/b] [b]Hvordan mødtes de:[/b]
FIENEMIES Fransesca ~ Rivals
Want to be enemies with Dani? Fill out this form.
[b]Navn:[/b] [b]Alder:[/b] [b]Hvordan er deres fjendskab:[/b] [b]Hvor længe har de kendt hinanden:[/b] [b]Hvordan mødtes de:[/b]
LOVERS Want some loooove? Fill out this form.
[b]Navn:[/b] [b]Alder:[/b] [b]Hvordan er deres forhold:[/b] [b]Hvor længe har de kendt hinanden:[/b] [b]Hvordan mødtes de:[/b]
OTHERS
Har du andre idéer til et plot? Bare kast det ind. Alle muligheder er åbne, det er bare at være lidt kreativ!
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Mar 30, 2011 8:54:17 GMT -5
Navn: Fransesca Tremié. Alder: 19 År. Hvordan er deres venskab/fjendskab: Jeg kunne forestille mig at de to er rivaler. Aner ikke hvordan - men de er begge to sådan lidt... *host* utålelige og måske konkurrence mennesker :3 Hvor længe har de kendt hinanden: Ja, hvis Dani har været på skolen siden hun var 8 eller 15 (kan-ikke-huske-hvilken-alder-det-var...) så kan de have været rivaler siden den gang XD Hvordan mødtes de: Det kunne passende være på en mission eller en opgave af en art... ^_^
|
|
|
Post by Dana "Dani" Williams on Apr 1, 2011 0:53:42 GMT -5
Oh, a rival! Det kan Dani så afgjort godt bruge. Dén er jeg med på! n_n
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Apr 1, 2011 4:38:37 GMT -5
For at bruge Banjos ord: 'Så er det en deal' XD
|
|
|
Post by Artemis Varyn on Apr 2, 2011 15:30:33 GMT -5
Navn: Artemis Varyn Alder: 15 år Hvordan er deres forhold: Det var dét med at Dani blev forelsket i Artemis, men ikke ville indrømme det, fordi hun ser ham som et barn xD Og udover det fornærmer de hinanden konstant og har et loyalt fjendeforhold til hinanden O.o Hvor længe har de kendt hinanden: Hmm... Omtrent lige så længe som hun har kendt Fransesca xD Artemis har jo boet på Society altid. Hvordan mødtes de: hah xD Kan forestille mig at de mødtes tilfældigt her og der og udvekslede fornærmelser, og så efterhånden blev det bare en tradition for dem.
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 4, 2011 8:37:56 GMT -5
Orh drama. Artemis, du er Benjamins roomie. Dana er Benjamins eks igennem 2 år, han har LIGE slået op med hende. LOL!
|
|
|
Post by Dana "Dani" Williams on Apr 4, 2011 10:44:37 GMT -5
Ak ja, Benja. Det er også meningen at den stakkels Dana skal blive fuldstændig knust over det hele, du ved, bare lidt for meget på én gang. XD
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 4, 2011 13:30:39 GMT -5
haha grinern. Benjamin vil nok heller ikke have det særlig godt med, at Dana forelsker sig i Artemis. Godt nok er Benjamin ikke forelsket i hende mere, men han holder stadigvæk af hende og elsker hendes person. Det er blot de problemer, de havde, som adskiller dem - tænker jeg. Du må hellere end gerne byde ind. Jeg forestillede mig bare et sådant forhold. Benjamin vil nok trække hende til side en dag og ja, nok ende med at skændes med hende omkring Artemis. For Artemis og Benjamin er "haters".
|
|