|
Post by Kiki Way on Apr 6, 2011 8:12:02 GMT -5
Hej Runners Selvom Kiki er den stille pige, som ikke siger ret meget og har det bedst for sig selv, skal hun stadig have nogle relationer. Hun vil gerne åbne sig osv., men har svært ved det, da hun nemlig er vant til at være alene. Jeg søger ikke noget specielt forhold, det kunne egentlig være hvad som helst, jeg er frisk på alt! ;D Bare skriv lidt om jeres person(er), og hvilken relation du vil ha', de skal have til Kiki! Lidt om Kiki:Kiki er fra Ghosts. Hun er 17 år og har gået på skolen siden hun var 15 år. Hun er en stille person, som har meget svært ved at åbne sig, og holder sig for de meste i baggrunden, selvom er ellers yderst hjælpsom, hvis folk altså spørger hende om hjælp, og hun svarer altid, hvis folk spørger hende om noget. Dog er hun ikke den som starter en samtale, og der er mange der tror, at det er fordi hun ikke kan lide dem, men i virkeligheden er det bare fordi hun er så associal, som hun er. Hun vil gerne være social og åbne sig, men har bare rigtig svært ved det. Når man så kommer ind på hende, er hun ellers rigtig sød, og sjov, men hun taler ikke om sine ejne følelser, skønt hun er en god lytter. Hun er et natur-menneske, og derfor mere åben når hun er udenfor, end når hun er indenfor. Hun er musikalsk og kreativ, og både synger, maler/tegner, og spiller på en masse forskellige instrumenter. Hun er vegetar og Buddhist. Kikis Relationer:Bedste mindreårige ven: Jacob Crush: Benjamin
|
|
|
Post by Mike Anthony on Apr 6, 2011 15:23:25 GMT -5
Jeg har faktisk en idé der kan gøre det der mellem Kiki, Benjamin og Dana mere spændende (ja, jeg læste lige om det under deres plot-ting xP). Hvis nu vi siger at Mike får et godt øje til Kiki, da han ikke kan stå for generte piger , og begynder at antyde det overfor hende. Altså, han begynder at lægge an på hende, hvilket hun ikke forstår (og ikke gengælder), da hun jo er helt væk i Benjamin. Selvom Mike ikke elsker Kiki så højt som Benjamin gør (som jeg har forstået ;P), synes han stadig at hun er interessant, og det kan sikkert også gøre Benjamin lidt jaloux (bestemmer han selvfølgelig selv). Så hvad siger du? Du kan læse om Mikes personlighed i det der skema-ting
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 6, 2011 15:52:49 GMT -5
Jeg vil lige sige, at jeg er helt med på dette plot. Det vil skabe et utroligt drama imellem Mike og Benjamin, da han nok vil blive mere end bare jaloux på ham og måske endda ende op med at slås med ham, selvom han godt ved at Ghost ikke vinder over Brute i slåskamp. Han vil i hvert fald blive meget provokerende, hade ham ret meget og måske endda tage en lille smule afstand fra Kiki, fordi han overanalyserer og tænker for meget, så han kommer frem til en grund; at Kiki ikke vil have ham, men Mike. (Alt efter hvordan hun reagerer selvfølgelig - det er op til hende?)
|
|
|
Post by Mike Anthony on Apr 6, 2011 16:17:44 GMT -5
Fedt! Altså jeg tænkte at Kiki overhovedet ikke har nogen interesse i Mike, på den måde. Hun vil sikkert gerne være hans ven, men hun forstår ikke hans hentydninger, når han hentyder til lidt mere end det. Mike finder ud af hvad der er imellem Kiki og Benjamin, og mener at det er i vejen. Derfor kan det være at han fortæller Benjamin (dette er kun en idé, og det kommer selvfølgelig an på hvad i siger til den) at Kiki bedre kan lide Mike, hvilket jo er løgn, og hvilket gør Benjamin endnu mere jaloux, og hvilket sikkert også kan gøre Benjamin og Mike til rivaler. - Resten er op til dig Kiki ;P
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 6, 2011 16:28:52 GMT -5
Helt sikkert, I'm in. Jeg har skrevet Mike på hos Benjamin som "Fremtidig nemesis". Og ja, masser af løgne, mange mange mange mange mange løgne. det er altid godt. Benjamin vil sikkert også lyve overfor Kiki. For når Mike nu har fortalt ham, at Kiki bedre kan lide ham, så vil Benjamin jo nok ikke indrømme, at han er vild med hende. Da han ikke tror det er gengældt. Men ja, helt sikkert. Nice nice. Du har bare at sige ja, Kiki. lol
|
|
|
Post by Kiki Way on Apr 6, 2011 16:45:13 GMT -5
DRAMA!!! Altså jeg synes også det er en helt vildt 'fed' idé. Det passer også meget godt ind i mit eget plot for Kiki. Ser i: Kiki har jo gået her siden hun var 15 år, og da hun er 17 år nu, vil det sige at hun har gået her i 2 år. I de to år hun har gået her, er den eneste ven hun har fået, Jacob på 10 år, da hun er virkelig asocial (og har lettere ved at snakke med børn, end nogen på hendes egen alder). Men hun møder jo så Benjamin, som åbenbart snakker med hende, og han hjælper hende ligesom til at blive mere social (uden at vide det eller ej). Pga. ham begynder hun at snakke med folk, og prøver at blive deres veninde, for hun har længe gerne ville have venner, men har bare altid været for vant til at være alene. Hun bliver så forelsket i Benjamin, men i starten ved hun ikke hvad dette er for en følelse, da hun aldrig har været forelsket før! Pludselig møder hun Mike, som åbenbart er tiltrukket af hende, men da hun som sagt ikke kender alle disse følelser, ved hun ikke at han er det. Hun er vildt glad for at Mike gider at være hendes ven, men hun er ikke tiltrukket af ham, som han er af hende. Dette kan dog gøre Benja jaloux, hvis han tror at hun også har følelser for Mike. Mike finder på en eller anden måde (og jeg tror ikke det er Kiki der fortæller ham det, for hun deler ikke sådan ud af sine følelser) ud af at Kiki og Benja kan lide hinanden, og fortæller Benja at Kiki ikke kan lide ham, men kan lide Mike. Benja og Mike kommer sikkert op og slås, eller noget, og da de begge betyder meget for Kiki (på hver deres måde selvfølgelig) bryder hun sikkert sammen, eller et eller andet. Så sker der sikkert en masse dramatiske ting, som vi finder ud af undervejs... Hvad siger i?
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 7, 2011 3:29:29 GMT -5
Helt sikkert. - men synes først, at Mike skal bryde ind, når Benjamin og Kiki har haft deres intime situation. Kysset, nusset, namnam, du ved.
|
|
|
Post by Kiki Way on Apr 7, 2011 9:48:24 GMT -5
Benjamin: Ja, hun møder vel først Mike bagefter, og det er først når Mike finder ud af at der er noget imellem Benjamin og Kiki, at han fortæller Benjamin, at Kiki bedre kan lide ham? Eller sådan har jeg forstået det..
Mike: Jeg tænker at Kiki opfatter Mike som hendes bedste ven, men hvis hun finder ud af at han kan lide hende på "den måde", og at han fortalte Benjamin, at hun ikke kunne lide ham, vil det ødelægge deres venskab! Endnu mere drama. :b
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 7, 2011 12:36:35 GMT -5
Præcis Kiki. Sådan har jeg også forstået det.
|
|
|
Post by Mike Anthony on Apr 8, 2011 11:17:56 GMT -5
Jaja, sådan har jeg også forstået det
|
|