|
Post by Dana "Dani" Williams on Apr 8, 2011 1:02:16 GMT -5
Her vil jeg smide mit skrammelSkrammel som tegninger og andre mærkelige ting og sager, som jeg lige føler for at andre end mit eget hoved skal se på. I skal endelige føle jer frie til at sige at det ligner lort, eller hvad I nu føler for at udtrykke. Det er forskellige ting. Også bare.. skrammel. XD Lad mig starte med noget fra en matematiktime. Vi havde om andengradsligninger, og jeg kunne ikke koncentrere mig. Derfor valgte jeg - da jeg havde lavet mine opgaver, at tage et billede (scanning) af mit papir, så hele verdenen kunne se hvad der foregik i mit hoved. Det her blev så resultatet. Og det her er faktisk når jeg har orden og kan finde rundt i det. XDDet her var en tegning jeg havde tegnet i skolen, altså, uden farver. Jeg kedede mig, og jeg mener nok at det var i en samfundsfagstime, eller matematik-time. Én af de to, for det er mest i de timer, at jeg ikke kan koncentrere mig. XD Jeg farvelagde den så da jeg kom hjem, som.. det jo næsten giver sig selv. XD På computeren altså. (y) Sidst men ikke mindst, en tegning. Jeg tegnede den da jeg kom hjem fra skole en dag, jeg havde fået tidligt fri, og havde ikke noget at give mig til. Jeg tegnede den i 9. klasse, men den var hæslig. Så her for.. tre måneder siden, ændrede jeg lidt på den. Jeg tror godt nok at jeg har smidt den ud nu, men jeg er ikke sikker. Jeg aner i hvert fald ikke hvor den er. XD Og så vil jeg selvfølgelig løbende, smide alt muligt skidt og skrammel herind, bare for at jeg ikke er den eneste der glor på det. XD
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Apr 8, 2011 1:05:41 GMT -5
xD neeej, hvor er det fint Mersi <3
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Apr 8, 2011 5:58:07 GMT -5
Du er så dygtig, Tazzie <3
|
|