|
Post by Lucas Frost on Apr 12, 2011 11:16:15 GMT -5
Hey allesammen. Nu sidder jeg her med min nye kareter Lucas Frost. Han har været her inde siden han var 8 år gammel, hvilket vil sige at han har været her i 11 år. Det vil nok give lidt bekendtskaber her iblandt, Jeg søger derfor venner, fjender og hvad han nu ellers skal havde haft her inde at spille lidt med. Det skal siges at Lucas, er musik afhængig og Nærmest altid køre rundt på oneliners (rulleskøjter), hvis nogle er intraseret og har en ide skriv endelig ind.
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Apr 12, 2011 12:10:57 GMT -5
Fransesca er lige så interesseret og afhængig af musik, så de kunne have et eller andet det :3
|
|
|
Post by Sophie Ashworth on Apr 12, 2011 12:59:09 GMT -5
Well.. er da interesseret, men kan ikke lige komme på noget, du kan eventuelt kigge her for at se, hvad jeg søger/mangler. Har jo en del chars. ^^ Men der kunne sikkert være noget med Mimi. ^^
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 12, 2011 13:06:30 GMT -5
Well siden Benjamin stort set altid er på sit skateboard og Lucas stort set altid er på sine rollerblades, kunne de måske være "hjulvenner". Sådan venner der hænger ud med sporten i at køre rundt. ved ikke. Hvad siger du?
|
|
|
Post by Lucas Frost on Apr 12, 2011 13:15:29 GMT -5
Fransesca: kunne være fedt at havde en der havde det på samme måde som ham på det punkt, vi må sætte dem sammen og se hvad der sker, skal nemlig lige læse lidt på hende for at få lidt flere ideer Sophie: kigger lige Benjamin: Kunne være fedt, Lucas er også mekaniker på det punkt hvis benjamin ikke er genial på det punkt, så han kunne også nogle gange prøve at forbedre benjamins board
|
|
|
Post by Benjamin Prince on Apr 15, 2011 8:12:51 GMT -5
Benjamin er en god mekaniker, når det kommer til skateboards. Så er han faktisk noget lignende perfekt til at fixe ting. Alle andre ting kan han ikke finde ud af at fixe, såsom cykler, rollerblades osv. men skateboards er han genial til. Men ja, skal de være rulle-buds?
|
|
|
Post by Mimi Walker on Apr 21, 2011 10:41:57 GMT -5
Har faktisk svaret i min plottråd, men kan da lige skrive her også. ^^ Og jeg syntes da om din idé omkring, at Mimi og Lucas kunne være barndomsvenner. Vi kunne lave en tråd?
|
|