|
Post by Masquerade Alistair on Apr 14, 2011 3:51:32 GMT -5
Hej.. jeg er ked af at jeg har været så meget væk. Som de fleste nok ved, elsker jeg plottet her, problemet er bare, at jeg virkelig ikke har tid. Al min tid går med skolearbejde, har snart eksamener, og så bliver jeg nødt til at sove en del, da jeg ellers simpelthen ikke får nok søvn. Jeg vil utroligt gerne være mere online, men jeg kan altså ikke.. Sorry.
|
|
|
Post by Henrietta Belacqua on Apr 14, 2011 16:06:28 GMT -5
Tror også jeg skriver her xD teknisk set har jeg tid, men min krea er meget død for tiden, skal hjem til en veninde hele påskeferien og har et par personlige ting der skal redes ud hér og dér, så jeg er nok heller ikke så meget på D: But fear not, me buddies, Seb skal nok vende frygteligt tilbage
|
|
|
Post by Sophie Ashworth on Apr 14, 2011 18:23:03 GMT -5
You did also wrote that last time.. didn't you, Seb? >__> Okay, vil også stikke folk en undskyldning, eller prøve på det, da det nok i sidste ende alligevel ikke virker. *Host* Undskyld mig et øjeblik, skal lige skræmme mit negative humør væk... booh... sådan.. meget bedre. ^^'
Okay, jeg vil starte med at lægge ud med at sige, at min krea har forladt mig lidt, eller så er det bare, fordi jeg er for træt til at tænke, at den ligesom.. puff.. er forsvundet. Er meget meget træt for tiden og føler faktisk at min overskud også er på vej væk, hvilket ikke er godt for mig, fordi det vil sige, at jeg bliver lettere påvirket af mine følelser... not good. T.T Nå, men.. next topic.. Som I alle ved, så er jeg ved at tage kørekort, hvilket også er med til at køre mig træt, men er dog snart (heldigvis) færdig med teori inden for den nærmeste (nærmeste) fremtid, så mangler de mange køretimer bare. Nest topic? Tror faktisk også, at jeg kan give mit lidt ringe humør skylden for kreativitets faldet. >__> Og måske også bøgerne?
Men vil ikke lade jer andre lide ved at læse dette, selvom I ikke behøver dette.. men det er bare så I ved, at min aktivitet på siden daler en smule (meget). Jeg elsker dog siden utrolig meget og hader min krea for at lade mig i stikken. ToT But I hope, that I will se you soonish again.
|
|