|
Post by Alexander Valentin Silver on Jul 19, 2011 10:37:18 GMT -5
Hey out there Jeg søger relationer, plots og spændende tråde med mine to karakterer. Kort om Alexander Valentin SilverSom en meget oprørsk person har Alexander(oftest kaldt Valentin) en tendens til at skabe negativ opmærksomhed omkring sig. Han er en stor modstander af staten, men samtidig også en enorm modstander af den måde tingene på Society foregår. Han er anti-autoritær og tæt på at være gennemført anarkist. Han er 19 år, og har været en del af Free Runners siden han var 14. Læs mere herKort om Philip Jordan O'hara - Brute[/color] Som en meget disciplineret og kontant mand er Philip leder af the Brutes. Han er 21 og kom til Society som 13 årig, hvor hans bror var kollegiets leder. Der er ingen tvivl om, at han er en stædig og hård type og er alt i alt en god leder for Brutes, da han ved hvordan man håndterer mennesker med stor styrke. Læs mere herJeg søger lidt af hvert til dem begge, så jeg er åben for en masse forslag.
|
|
|
Post by Jacob O'Conner on Jul 19, 2011 11:24:57 GMT -5
tænkte lidt om du er frisk på en plot mellem jacob og phillip jacob er en lille spinkel dreng som virkelig ike er god til noget andet end at tige stille, han taler ikke eller jo kun hvis han er helt alene eller hvis man kan komme ind i hans hjerte. jeg søger lidt en som kan være hård ved ham, da lærerne mener han er for svag til kamptræning og parkour og sådan noget, måske en personlig træner eller sådan noget
|
|
|
Post by Alexander Valentin Silver on Jul 19, 2011 11:28:42 GMT -5
Synes det lyder som en god idé. Philip vil stensikkert være hård ved ham og på grænsen til uretfærdig, men han vil da gøre noget ud af at lærer Jacob noget. Spørgsmålet er hvordan han har fået påtaget sig den opgave, har du et forslag? Synes det er en god idé, at han er en slags personlig træner for Jacob!
|
|
|
Post by Jacob O'Conner on Jul 19, 2011 12:17:56 GMT -5
det kunne jo være en at en af lærerne var kommet til phillip sammen med JAcob og så spurgte læreren phillip om phillip kunne tænke sig at blive personlig træner for jacob? da jacob ikke kunne følge i trænings timerne fordi han ikke var god nok osv
|
|
|
Post by Philip O'hara on Jul 19, 2011 12:26:20 GMT -5
Selvfølgelig! Godt tænkt, vi har stensikkert en aftale mellem de 2
|
|
|
Post by Jacob O'Conner on Jul 19, 2011 12:43:15 GMT -5
super . tænkte skal jeg ikke lave tråden hvor det er deres første møde efter aftalen er blevet lavet ?
|
|
|
Post by Alexander Valentin Silver on Jul 19, 2011 12:47:06 GMT -5
Jo, det må du super gerne Bare skriv i cbox når den er lavet
|
|