|
Post by david on Jul 25, 2011 3:13:47 GMT -5
1. Øhm... Hvor skal jeg sætte mit karakterskema? Har sendt en skitse til hjernen, men jeg kan jo ikke rigtig sætte den ind accepterede karaktere... Så hvor skal jeg gøre af den?
2. Hvor kommer man med idéer til ny teknologi? Har en lille idé.
3. Er ikke ligeså meget et spørgsmål, men bare en lille undring... Hvad er Ruinerne? Altså... Er det en gammel bydel som er blevet revet ned eller er det... Ja jeg ved ikke hvad...
Men ellers har i lavet en fed side! xD
|
|
|
Post by Mimi Walker on Jul 25, 2011 5:30:45 GMT -5
1: Du sætter den bare under Karakter, hvor du laver et nyt emne under karakterskemaet, her;
2: Du sender en besked til admin, da det er ham, som har styr på det der. ^^
3: Uhm.. o.O et meget godt spørgsmål... <.<
Dejligt at få noget respons.. ^^ (ikke mig, som har lavet siden.. bare et meget loyalt medlem. ^^)
|
|
|
Post by david on Jul 25, 2011 5:45:46 GMT -5
Herligt^^
Et andet hurtigt spørgsmål... Hvordan kan jeg sætte et billede ind? Altså et avatar fra min egen computer eller skal jeg skrive noget ind fra nettet?
|
|
|
Post by Mimi Walker on Jul 25, 2011 5:55:39 GMT -5
Lidt mere kompliceret.. og jeg ikke den rigtige til at forklare det.
Uhm, man kan ikke hente et billede fra sin computer, men man gør det over nettet, hvor man bruger url-adresser. Ved du hvordan?
|
|
|
Post by david on Jul 25, 2011 6:05:21 GMT -5
Har ingen idé ^^' Når det kommer til Computer har jeg kun en viden på næsten intet...
|
|
|
Post by Mimi Walker on Jul 25, 2011 6:09:22 GMT -5
Kan du finde ud af at sende et link? Fordi så kan jeg sætte det ind for dig.. med din tilladelse of course. ^^
Du kan også få Tomas til at lave et siggy til dig? (link til tråden her)
|
|
|
Post by david on Jul 25, 2011 6:24:57 GMT -5
|
|
|
Post by Mimi Walker on Jul 25, 2011 6:36:16 GMT -5
Sådan.. men i stedet for et avatar, så gjorde jeg det til din signature. ^^ Håber det er okay. ^^''
|
|
|
Post by david on Jul 25, 2011 6:40:27 GMT -5
Helt fint^^ Det var også lige lovligt stort... Så takker^^
|
|
|
Post by Mimi Walker on Jul 25, 2011 8:06:25 GMT -5
Det var så lidt. xD *Bukker dybt*
|
|