|
Post by Mimi Walker on Jul 26, 2011 19:20:27 GMT -5
Hello peeps.
Dette bliver min fraværs tråd, hvor jeg skriver alt mit fravær ned, så I kan følge med, når jeg ikke er til stede. ^^
Dette kommer til at gælde for: - Mimi Walker - Robert Anderson - Sophie Ashworth - Evangeline Bird - Emerald Moonbow
Fraværsrisiko: Og vil allerede nu advare folk.. Jeg har nogle psykiske problemer, som til tider kan stige mig til hovedet og gøre mig i sådan et elendigt humør, at jeg ikke har overskud til at svare, måske ikke engang skrive i c-boksen. Kan ende med, at jeg holder mig væk, så mit elendige humør ikke skal gå uder jer andre.
Jeg håber, I kan bære over med mig. ^^''
|
|
|
Post by Mimi Walker on Jul 26, 2011 19:26:57 GMT -5
Well.. Jeg beklager meget, men det sorte uheld har ramt mig. Jeg havde et møgfald i søndags og virkelig et af de slemme. Det har taget det meste af min kreativitet (hvilket går ud over denne side, desværre) fra mig og har gjort mig træt, så jeg er meget begrænset. Og jeg vil ikke ødelægge de smukke indlæg med mine korte og ukreative svar.. selvom jeg kæmper og gør mit bedste... men jeg skal lige ud af denne fase, før jeg får det bedre igen (og snart, håber jeg).
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Jul 28, 2011 6:25:06 GMT -5
|
|
|
Post by Mimi Walker on Oct 3, 2011 6:15:25 GMT -5
Og mit liv døde lige!!!! D: *at være dramatisk*
Min egen computer er stået af.. den vil ikke starte. D': Så jeg ved ikke, hvordan mit fravær kommer til at være fremover, fordi jeg kan jo ikke låne min mors computer i evigheder. Hun har jo nogle ting, som hun gerne selv vil have lavet. Plus mine mindre søskende også låner den. >_> *Just feel like dying.* Jeg ved ikke, om vi sender min computer til reperation.. eller om jeg skal have en ny.. så jeg ved ikke noget om, hvornår jeg igen kan være fuld aktiv.
|
|
|
Post by Mimi Walker on Oct 13, 2011 8:44:35 GMT -5
Og så er der opdatering omkring min computer..
Den er stendød.. eller det har jeg fået at vide.. Vi får lige en anden til at kigge på den, men hvis han ikke kan gøre noget.. så.. ja.. så jeg har ingen computer. D: Om muligt, så må jeg bare låne min mors bærbar.. og der bliver måske snakket om, at jeg kan få lov til at låne en bærbar ved nogen. Men intet er sikkert... *sigh*
|
|
|
Post by Mimi Walker on Oct 20, 2011 7:00:21 GMT -5
Og så er der noget ganske almindeligt fravær fra min side af.. selvom jeg nu stadig savner min computer.
21/10 - 23/10 (fredag - søndag): [/color] Skal samles sammen med nogle af mine efterskole venner, hvilket jeg glæder mig til. Og jeg kan ikke rigtig tage min mors bærbar med mig.. og man skal jo være social med sine venner. xD Så I får nok ikke set noget til mig i løbet af weekenden.. og det tidligste I vil høre fra mig er nok søndag aften eller mandag aften. Så god weekend fra mig. ^^ 28/10 - 30/10 (fredag - søndag) :[/color] Skal til Viborg denne weekend.. hvor jeg sammen med nogle andre mennesker skal besøge Wimse. Og jeg glæder mig faktisk fantastisk meget til denne weekend og har set frem til den lige siden, vi begyndte at snakke om den. Så selvfølgelig skal jeg ikke gå glip af den. :3 Og hvis jeg er heldig, så hører I nok fra mig torsdag, som det sidste.. og nok tidligst igen mandag aften. ^^[/blockquote]
|
|
|
Post by Mimi Walker on Nov 1, 2011 7:41:46 GMT -5
November - Februar: [/color] Af personlige årsager og grunde.. og andet.. så vil min fraværsprocent stige. D: Jeg beklager meget. Jeg vil gøre mit for at være med, men det er nok begrænsninger på, hvor meget jeg kan klare.[/blockquote]
|
|