|
Post by Ian Treaty on Oct 19, 2011 14:41:12 GMT -5
Ian smågrinede lidt af Mascs ansigtsudtryk. Det så lidt morsomt ud. Hvorfor var hun så hylet ud af den? Ian var ikke helt med på hvad det store ved hans opførsel var. Men så igen, Ian gad ikke bruge særlig meget energi på at leve sig ind i andres tankegange. Det var ikke hvad han gjorde mest, og han havde så sandeligt ikke tænkt sig at begynde nu. Da hun spurgte ind til hans kælenavn til hende smilede han. ,,Jeg kan skam godt sige dit rigtige navn, men Masc er kortere, og jeg skal koncentrere mig mere for at sige Masquerade.[/color]" Denne forklaring gav fuldstændig mening i Ians hoved. Hans undskyldning var følgende: ,,Jeg er Brute, vi tænker ikke så meget.[/color]"
|
|
|
Post by Masquerade Alistair on Nov 7, 2011 12:03:53 GMT -5
Af en eller anden grund, kunne Alistair ikke lade være med at grine. Det kom bare, og hun kunne ikke stoppe det. Aldrig havde nogen opfundet et andet navn til hende, og det gjorde hende faktisk glad. Hun prøvede at holde grinet inde, hvilket fik hende til at fnise i stedet. Hun havde ikke grinet i lang tid, og hun havde ikke følt for at have lyst til det. Nu kunne hun slet ikke lade være. Til sidst fik hun dog styr på sig selv, og det sad et smil på hendes læber. Latteren var dog stadig til at se i hendes øjne og i rundingerne på smilet. "Det er rigtig sødt. Jeg har aldrig mødt nogen der selv kom op med et navn til mig," sagde hun med et smil og kiggede på ham. Hun havde ændret humør p ingen tid. "Så ingen Brutes tænker særligt meget? Jeg vil mene at det er en dårlig undskyldning," sagde hun med et lille smil.
|
|