|
Post by Mark Zeke Wilcox on Aug 23, 2011 15:48:37 GMT -5
- Han er 26 år
- Han er Parkour læreren
- Han er gammel Ghost
- Han er berygtet for at råbe til undervisningen
- Han er naturtroende
- Han er ret ny som Ide
Hvis du har nogle fede idéer til plots med mr. Wilcox, så skriv lige din dejlige idé
|
|
|
Post by Carter Riles on Nov 6, 2011 13:54:08 GMT -5
Yoooo Seb vil gerne have æren at skrive først her x) Altså, du har allerede skrevet lidt med Carter, så hende må du gerne tænke lidt over hvis du har nogle idéer, men for at snakke om Idéer, så laver jeg snart én Hun er altså religionslærer, og hedder Melinda Bettle. Hun er tidligere Saint, og tror på Voodoo som religion. Hun har været Idé i et par år, men jeg kan forestille mig at der måske kunne være en eller anden rivalisering mellem de to fra deres skoletid, eller sådan noget xD Hva sys du?
|
|
|
Post by Mark Zeke Wilcox on Nov 6, 2011 14:09:41 GMT -5
Den idé vil jeg da absolut ikke afvise Måske en smule diskret rivalisering? Som Idéer forestiller jeg mig at de ikke "kæmper" indbyrdes, men jeg kan godt forestille mig de har en eller anden hemmelig fight kørende
|
|
|
Post by Carter Riles on Nov 6, 2011 15:09:57 GMT -5
Jeg tror som sådan heller ikke at de 'hader' hinanden eller noget, men måske sådan har en lille slags konkurrence kørende? XD What do I know? Måske et eller andet med deres religioner, da de begge to er meget troende? XD Måske noget med at Mark ikke synes Melinda lægger nok vægt på naturen i hendes timer, og anklager hende for at fortælle dem for meget om voodoo, fordi hun selv tror på den slags mojo?? XD
|
|
|
Post by Mark Zeke Wilcox on Nov 6, 2011 16:39:34 GMT -5
Han ville nok blive mere sur over at hun ikke var mere bred i sin undervisning xD Han ville selvfølgelig foretrække at alle blev undervist og konverterede til naturtroen, men han accepterer dog at andre har en anden tro xD
|
|
|
Post by Carter Riles on Nov 6, 2011 16:41:37 GMT -5
Haha XD Det bliver spændende.
|
|