Damien Winchester
"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous."
|
Post by Damien Winchester on Sept 4, 2011 7:48:20 GMT -5
Måske har jeg ikke læst det hele godt nok igennem, men der er stadig ting jeg undrer mig over.
Hvad skal eleverne? Må de bevæge sig frit ude på gaden og i det offentlige? (selvfølgelig uden at afsløre at de er fritænkere)
Og hvad er deres.. "mission" egentlig? Få ikke fritænkere til at blive fritænkere? eller lave rod med statens system og alt det? og slå soldater ihjel?
Kan jeg få en udvidet forklaring? det ville hjælpe til plots fremover ^^
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Sept 7, 2011 14:39:34 GMT -5
Det er jo for det meste godt at man undre sig. Så har man jo lyst til at sætte sig ind i tingene - tror jeg ;D First Point: Eleverne er ikke uden for skolen, undtagen når de er på missioner. Skolen er indhegnet og bevogtet af skarpskytter af og til, så vidt jeg ved ^^ Second Point: Well, jeg tror ikke jeg kan sige mere end hvad der allerede står alle steder, men jeg kan da prøve ^^ Eleverne er jo alle på skolen, fordi det ville være for farligt for dem at være et sted Staten kan nå dem. De er oprører der gerne vil være fri for Statens enevældige herredømme, og er klar til at sparke den bagi for at få den til at ryste i bukserne. Derfor laver de deres missioner, for at få Staten ned med nakken. Men det er jo lidt svært, når man er så få, over for noget der er så dominerende over hele verdenen. Er der noget mere du vil vide? *tørrer sved af panden*
|
|
Damien Winchester
"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous."
|
Post by Damien Winchester on Sept 8, 2011 9:30:07 GMT -5
Okay, så det vil sige at det ikke er muligt at skrive ude i byerne og den slags..
Men okidoki.. så må man jo prøve at spille ud fra det :3
|
|
|
Post by Mimi Walker on Sept 8, 2011 10:25:50 GMT -5
Muhahaha.... xD Jeg kan skrive ude i byen.. men er jeg også ejermanden af en minister, som ikke laver særlig meget. Og så har jeg freebee'en Bird, som er en freelance Free Runner.. hvilket betyder, at hun er med i en gruppe, som holder til i byen, men de har dog mere eller mindre en kontakt til skolen. De sender fritænker til skolen, hvis de ikke vil kunne klare sig gademiljøet. Og gruppen hjælper til tider med en mission.
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Sept 9, 2011 5:02:20 GMT -5
Mimi, dit heldige asen
|
|
|
Post by Emerald Moonbow on Sept 10, 2011 9:23:51 GMT -5
Jamen, folk er jo velkommene til at lave en char, som er medlem af gruppen. ^^ Sååå... join mig! xD
|
|
|
Post by Fransesca Tremié on Sept 11, 2011 5:04:30 GMT -5
Jeg har ikke godt af at have så mange chars, men jeg kan da ikke sige at jeg ikke overvejer det XD
|
|
|
Post by Mimi Walker on Sept 21, 2011 11:48:51 GMT -5
Jeg har.. *tjekker lige*.. 5 chars. Den ene er vores kære minister.. som ikke bliver brugt særlig meget. ^^ Den anden er min freebee, som faktisk ikke har haft noget at lave endnu.
|
|