|
Post by Masquerade Alistair on Sept 5, 2011 8:15:13 GMT -5
San Francisco, september 2011.
Hej
San Francisco er et fantastisk sted. Jeg er sikker på at du vil kunne lide det. Der er ikke det man ikke kan lave. Byen er levende på alle tidspunkter af døgnet, og alle er velkomne. Alle er venlige, og man føler sig virkelig velkommen her. Jeg ville næsten ønske at jeg havde boet her hele mit liv. Jeg glæder mig til at se dig. Der er så meget du skal se, så meget jeg vil fortælle dig om. Hvis jeg skulle skrive det hele ned, ville du ikke blive færdig med at læse før til januar. Skynd dig at hoppe på det nærmeste fly, jeg venter på dig. <br> Vi ses snart!
Mig.San Francisco en en by, hvor mange forskellige mennesker tager hen, da byen har et fantastisk ry. Byen er åben for alle typer. Det er et sted, hvor mange tager hen, for at leve ”den amerikanske drøm”. Udadtil ser det hele så fedt og fantastisk ud. Alle er venlige, og man bliver ikke set ned på. Men vil der ikke altid være nogen intriger og folk der vil skille sig ud? Vil der ikke altid være tyverier og andre ting, i sådan en stor by? Vil der ikke altid være nogen, der ikke følger loven? Men det er jo ikke sådan nogle ting der bliver vist i tv’et og i film.<br> Udadtil minder byen om et paradis på jorden. Vil du kunne finde din plads i paradiset? Er der så harmonisk, som folk ellers går og fortæller? Er det bare et glansbillede som turisterne ser?<p> Velkommen til San Francisco dreams, et paradis på jorden.
|
|