|
Post by Mark Zeke Wilcox on Oct 2, 2011 11:46:08 GMT -5
Jeg har lige fået mit Photoshop op at køre igen, og så er jeg blevet lidt vild med at lege med det igen, og derfor vil jeg gerne stille mig til rådighed for jer der gerne vil have noget fotomanipulation og siggy-kreation i gang, uden at i selv skal bruge tid på det, og så får jeg også leget noget mere, og det gør mig bedre, og så kan jeg skabe siggys af højere kvalitet.
Jeg er endnu ikke professionel bruger af Photoshop, men jeg vil stadig gerne lave noget til jer. Vil lige sige at animerede siggys må i hellere snakke med en anden med om, som for eksempel Tomas, som jeg ved har mere styr på det end mig.
Det behøves ikke at være siggys, men jeg kan også godt lave avatars til jer. Det eneste jeg skal have er nogle billeder af jeres PB, som i gerne vil have ind i jeres siggy/avatar, hvilket tema det skal være (fx himmel, ild, fjer, spøgelser, what ever), farvetema (jeg er farveblind, men i siger bare hvis jeg ikke har ramt den ønskede farve), andre motiver (fx er dyr, et væsen, en bold og tekst!) og størrelse på siggy/avatar, og så vil jeg prøve at holde mig indenfor jeres ønsker og krav (gør opmærksom på om noget er et krav eller et ønske).
Avatar størelser skal være efter de krav boardet stiller. Siggy størrelse laver jeg kun mellem 500x250 - 400x200, da jeg synes det ser bedst ud.
|
|